Què és l’AMPA Betúlia?
- L’AMPA és l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Escola Betúlia de Badalona, formada per tots els pares i mares dels alumnes d’aquest centre que han decidit pertànyer a l’associació.
Quins serveis ofereix l’AMPA a les famílies?
- L’AMPA representa a les famílies de l’escola davant la direcció i el Consell Escolar. Ens podeu plantejar qualsevol tema, queixa, suggeriment relacionat amb el funcionament de l’escola.
- L’AMPA organitza i gestiona les activitats extraescolars de l’escola fora de l’horari lectiu, adreçades a alumnes i familiars (bàsquet, patinatge, ioga, escacs, ping-pong…). Cal no confondre aquestes activitats amb les activitats extraescolars que organitza l’escola dins de l’horari lectiu.
- L’AMPA organitza i gestiona un conjunt de festes i esdeveniments per promoure les relacions entre les famílies i la vida cultural i social de l’escola: sortides de cap de setmana, concerts, concursos, festes esportives, etc…
- L’AMPA organitza actes informatius, com poden ser xerrades i conferències adreçades als pares i mares sobre els diferents aspectes d’interès relacionats amb l’educació dels nostres fills.
Qui és la Junta Directiva?
La Junta Directiva és l’òrgan gestor de l’associació i està formada per pares i mares voluntaris designats a l’Assamblea General, que durant un periòde de quatre anys es comprometen a desenvolupar els objectius de l’associació. La composició de la junta d’enguany és la següent:
- Jose Rocha- President
- Gabriele Cattaeno – Vicepresident
- Jéssica Díaz – Secretària
- Arola Vázquez- Vocal
- Briseida Soler- Vocal
- Carmen Martin- Vocal
- Cristina López – Vocal
- Eva Serra- Vocal
- Jaume Campmany- Vocal
- Jordi Alférez- Vocal
- Marta Dueñas- Vocal
- Laia Micó- Vocal
- Marta Latorre- Vocal
- Marta Vergés- Vocal
- Montse Martinez – Voca
- Neus Ruiz- Vocal
- Rubén Cabrera- Vocal
Quins són els Objectius de l’associació?
L’AMPA s’encarrega de representar i donar suport a les famílies de l’escola així com de promoure i organitzar activitats destinades tant a pares i mares com a alumnes.
Així doncs, els objectius de l’associació, segons indica l’article 3r dels estatuts són:
- a) Donar suport i assistència als membres de l’Associació i, en general, als pares, mares i tutors, professors i alumnes del centre i els seus òrgans de govern i de participació en tot allò que fa referència a l’educació dels seus fills i, en general, de tots els alumnes matriculats al centre.
- b) Promoure la participació dels pares i mares dels alumnes en les activitats i la gestió del centre.
- c) Assistir els pares i mares dels alumnes en l’exercici del seu dret a intervenir en el control i la gestió del centre.
- d) Promoure la representació i la participació dels pares i mares en el Consell Escolar i altres òrgans col·legiats.
- e) Fer o vetllar perquè es facin activitats amb què el centre, mitjançant la creació i la promoció de fons per a beques, bosses d’estudis, estímuls i ajudes, pugui desenvolupar un treball social eficaç entre els alumnes que ho necessitin.
- f) Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
- g) Promoure les activitats de formació de pares i mares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar.
- h) Promoure i gestionar tota mena d’activitats fisicoesportives, socials i culturals adreçades als familiars i alumnes del centre.
Quina és la quota d’associat?


La quota d’associat és de 50 € anuals per família amb 1 fill/a i 60 € anuals a partir de 2 fills. Aquesta quota es decideix a l’Assemblea General, que es celebra habitualment a mitjans d’octubre, i es cobra per domiciliació bancària a finals d’octubre-novembre.